مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 02:352021-08-05سياسي

منطقه صنعتی زنده رود باغ بهادران مجوز گرفت


نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: در روزهای آینده ناحیه صنعتی جدید زنده رود در بخش باغ بهادران افتتاح خواهد شد.

- حسین رجایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در لنجان اظهار کرد: معضل بیکاری در شهرستان لنجان بسیار آزاردهنده و غیرقابل قبول است.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از همان روزهای نخست شروع به کار معضل بیکاری را به عنوان یک مسأله مهم و اساسی در دستورکار خود قرار دادم و در همین راستا تلاش های مؤثری نیز صورت گرفت.

وی یادآور شد: خوشبختانه با توجه به نشست های متعددی که با مسؤولان استانی و کشوری داشتیم در نهایت منجر به جایابی 3 منطقه صنعتی در شهرستان لنجان شد و بر همین اساس اقدام به ادامه مراحل و اخذ مجوزهای لازم در جهت احداث این مناطق کردیم.

رجایی با اشاره به افتتاح نخستین منطقه صنعتی در شهرستان لنجان بیان کرد: هفته گذشته تمامی مجوزهای لازم نخستین منطقه صنعتی شهرستان لنجان با نام ناحیه صنعتی زنده رود در بخش باغبهادران گرفته شد.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی افزود: این بشارت را به مردم لنجان و به خصوص جوانان شهرستان لنجان و به ویژه جوانان بخش باغ بهادران می دهم که در روزهای آینده ناحیه جدید صنعتی زنده رود در بخش باغ بهادران افتتاح خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه صنعتی زنده رود باغ بهادران مجوز گرفت

منطقه صنعتی زنده رود باغ بهادران مجوز گرفت