مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 02:302021-08-05ورزشي

کشتی آزاد المپیک 2020/ پیروزی قیاسی مقابل تونس در دور نخست


آزادکار وزن 65 کیلوگرم ایران در نخستین مبارزه خود در المپیک توکیو مقابل حریفی از تونس به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

- آزادکار وزن 65 کیلوگرم ایران در نخستین مبارزه خود در المپیک توکیو مقابل حریفی از تونس به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه رقابت های 2 وزن پایانی کشتی آزاد المپیک 2020 توکیو، مرتضی قیاسی نماینده وزن 65 کیلوگرم ایران در دور نخست مقابل هایتم داخلای از تونس به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه 5 بر یک به برتری رسید و راهی دور بعد شد.

قیاسی در یک چهارم نهایی مقابل برنده آکماتالیف از قرقیزستان و باجرانگ دارنده مدال نقره جهان از هند مبارزه می کند.

حاجی علیف قهرمان جهان از آذربایجان در گروه قیاسی قرار دارد اما گاجی مراد رشیداف دارنده مدال های طلا و نقره جهان از روسیه و تاکوتو اتوگورو دارنده مدال طلای جهان 2018 از ژاپن در سمت دیگر جدول جای گرفته اند.

پیش از این محمدحسین محمدیان نماینده وزن 97 کیلوگرم ایران با نمایشی ضعیف و بدنی ناآماده در همان دور نخست مقابل الیزابر اودیکادزه دارنده مدال برنز جهان از گرجستان 6 بر 3 شکست خورد و با توجه به مصاف بعدی این کشتی گیر گرج با عبدالرشید سعدالله یف قهرمان جهان و المپیک از روسیه، در آستانه حذف زودهنگام از المپیک قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی آزاد المپیک 2020/ پیروزی قیاسی مقابل تونس در دور نخست

کشتی آزاد المپیک 2020/ پیروزی قیاسی مقابل تونس در دور نخست