موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 23:552021-08-05بين الملل

بایدن اقامت اتباع هنگ کنگ را تمدید کرد


رییس جمهور آمریکا در راستای به چالش کشیدن چین، اقامت هنگ کنگی های ساکن ایالات متحده را برای 18 ماه دیگر تمدید کرد.

- به نقل از رویترز، جو بایدن رییس جمهور آمریکا در ادامه تقابل جویی با چین، اجازه اقامت افراد دارای تابعیت هنگ کنگی را تا 18 ماه دیگر تمدید کرد.

بایدن این اقدام را که با استقبال انگلیس مواجه شده است؛ به بهانه سرکوب دموکراسی و حق آزادی بیان در هنگ کنگ انجام می دهد و مدعی است که به این ترتیب منافع آمریکا تأمین می شود.

کارشکنی های آمریکا در واکنش به تصویب قانون امنیت ملی هنگ کنگ از سوی کمیته دائمی کنگره ملی خلق است که بر اساس آن، پکن می تواند جرایم مربوط به جدایی طلبی، براندازی، تروریسم و تبانی با نیروهای خارجی را تحت پیگیری و مجازات قرار دهد.

واشنگتن در تازه ترین تلاش هایش برای تشدید فشارها بر چین آن هم به بهانه زوال حاکمیت قانون و سرکوب دموکراسی در هنگ کنگ، هفت مقام چینی را تحریم کرد.

در مقابل، چین با محکوم کردن این ادعاها، کشورهای غربی را به تلاش برای مداخله در امور داخلی خود متهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن اقامت اتباع هنگ کنگ را تمدید کرد

بایدن اقامت اتباع هنگ کنگ را تمدید کرد