مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 22:202021-08-05اجتماعي

توزیع کتب درسی در مدارس از ابتدای مهرماه


رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ضمن اشاره به تدوین الگوی برنامه درسی متناسب با شرایط کرونایی برای سال تحصیلی پیش رو، از آماده سازی و چاپ کتب درسی و توزیع به موقع آنها در ابتدای مهرماه خبر داد.

- حسن ملکی در گفت وگو با ایسنا، درباره برنامه ریزی درسی مبتنی بر شرایط کرونایی برای سال تحصیلی 1401-1400 اظهار کرد: سال تحصیلی گذشته یک برنامه ویژه کرونا طراحی کرده بودیم.

منتها در آن زمان هم فرصت ما کوتاه بود ولی خب گروه های ما محتوایی را آماده و به استان ها ارسال کردند که در برخی استان ها روند اجرا خوب و در برخی استان ها خوب نبود.

وی افزود: اما برای امسال یک کارگروه، بسیار جدی در حال کار هستند و تجارب جهانی را مدنظر دارند.

رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با بیان اینکه سال گذشته این حجم از تجارب جهانی را در اختیار نداشتیم گفت: برای امسال مرکز امور بین الملل وزارتخانه طی هشت ماه گذشته، تعداد زیادی مطالب و محتوای علمی را ترجمه و گردآوری کرده است و کارشناسان ما نیز نسبت به شیوه های آموزش در دوران کرونا اشراف بیشتری پیدا کرده اند.

ملکی ادامه داد: آن کارگروه مشغول به کار است و ارزشیابی ها و مطالعات انجام شده در داخل کشور را نیز در اختیار دارد که با توجه به مجموعه آنها یک الگوی برنامه درسی متناسب با شرایط کرونایی و آموزش غیرحضوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع کتب درسی در مدارس از ابتدای مهرماه

توزیع کتب درسی در مدارس از ابتدای مهرماه