مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 22:052021-08-05بين الملل

ادامه اتهام پراکنی های وزیر خارجه انگلیس علیه ایران


وزیر امور خارجه انگلیس با اشاره به فرصت های پیش رو با توجه به تحلیف رییس جمهور جدید ایران گفت، درب دموکراسی همچنان نیمه باز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دومینیک راب وزیر امور خارجه و خروج یکجانبه آمریکا از آن مدعی شد، همچنین اگر ایران به عقب گرد از تعهدات هسته ای ادامه دهد، برای این کشور هزینه هایی خواهد داشت و باید پاسخگو شود.

راب در ادامه مدعی شد: همانطور که ظرف دو سال گذشته نشان داده ایم، درب دموکراسی همیشه نیمه باز است اما نمی توانیم در مورد حوادثی مانند حمله انجام شده در ساحل عمان ایران را پاسخگو قرار ندهیم .

او در پاسخ به سوالی درباره نحوه پاسخ به ایران گفت: ما در مصاحبه های رسانه ای یا توییتر به طور دقیق درباره اینکه چه کاری قرار است انجام دهیم علامت دهی نمی کنیم.

راب روز چهارشنبه هم اعلام کرده بود با آنتونی بلینکن ، وزیر خارجه آمریکا درباره حمله به یک کشتی تحت مدیریت رژیم صهیونیستی در نزدیکی سواحل عمان صحبت کرده است.

راب، بار دیگر ادعاهای اثبات نشده درباره اینکه ایران عامل حمله به کشتی مرسر استریت بوده را تکرار کرد و نوشت: انگلیس و آمریکا در محکوم کردن حمله ایران به مرسر استریت در نزدیکی سواحل عمان، هم نظرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه اتهام پراکنی های وزیر خارجه انگلیس علیه ایران

ادامه اتهام پراکنی های وزیر خارجه انگلیس علیه ایران