مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 22:002021-08-05بين الملل

دیپلمات های اروپایی: ازسرگیری مذاکرات وین طی ماه جاری بعید است


یک شبکه خبری آمریکایی به نقل از دو دیپلمات اروپایی، موافقت ایران با ازسرگیری مذاکرات وین طی ماه میلادی آگوست را بعید ارزیابی کرد.

- ، دو دیپلمات اروپایی به شبکه خبری ان بی سی گفته اند که بعید است ایران به از سرگیری مذاکرات وین طی ماه میلادی جاری رضایت دهد.

این در حالی است که از زمان تحلیف سید ابراهیم رییسی رییس جمهور جدید ایران در روز پنجشنبه، دولت آمریکا با به کار بردن عبارت هایی چون منتظریم ببینیم از اینجا به بعد چه می شود یا امیدواریم ایران از فرصت دیپلماسی برای بازگشت به میز مذاکره استفاده کند ؛ تلاش می کند ایران را مسئول عدم حصول نتیجه نهایی در 6 دور از گفتگوهای برجامی جلوه دهد.

این در حالی است که ایران می گوید آمریکایی ها به رغم مشتاق نشان دادن خود در مذاکره، عملاً با طرح خواسته های نامعقول که در اصل برجام گنجانده نشده به دنبال مانع تراشی هستند.

منظور ایران تلاش غرب برای گنجاندن فعالیت های منطقه ای و برنامه موشکی ایران در برجام است.

از سوی دیگر، ایران می گوید طرف آمریکایی باید تضمین دهد که دولت های آتی واشنگتن با تکرار اشتباه ترامپ، به طور یکجانبه از برجام خارج نخواهند شد.

با این حال، کریم سجادپور تحلیلگر ارشد اندیشکده کارنگی به ان بی سی نیوز گفته است: ایرانی ها اعتماد به نفس یک تاجر بازاری را دارند که معتقدند توری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلمات های اروپایی: ازسرگیری مذاکرات وین طی ماه جاری بعید است

دیپلمات های اروپایی: ازسرگیری مذاکرات وین طی ماه جاری بعید است