مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 21:452021-08-05سياسي

تصاویری از 15 سال قبل و حضور پیمان ابدی و ارشا اقدسی در ایسنا


15 سال قبل بود؛ اعضای 15 نفره گروه «بدلکاران» به سرپرستی پیمان ابدی، با لباس های متحدالشکل مشکی رنگ به ایسنا آمدند تا شروع فعالیتشان در ایران را رسانه ای کنند.

- 15 سال قبل بود؛ اعضای 15 نفره گروه بدلکاران به سرپرستی پیمان ابدی، با لباس های متحدالشکل مشکی رنگ به ایسنا آمدند تا شروع فعالیتشان در ایران را رسانه ای کنند.

آنها در این گفت وگوی چندساعته که در ساختمان قدیمی ایسنا و در ماه رمضان 85 شکل گرفت، در افطاری ساده ی این خبرگزاری، بچه های ایسنا را همراهی کردند و در کنار آنها از آرزوهایشان گفتند؛ حالا از آن جمع جوان که برق هیجان و امید در چشمان تک تکشان موج می زد، دو نفر در کنار هم، در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) آرام گرفته اند و آرزوهای قشنگشان هم برای همیشه به ابدیت پیوسته است.

پیمان ابدی سه سال بعد از حضور در ایسنا بود که در حین ضبط صحنه های بدلکاری یک فیلم ایرانی، جانش را از دست داد.

او که در آلمان در رشته روانشناسی تحصیل کرده بود، پس از بازگشت به ایران توانست 40 شاگرد را در مدرسه بدلکاری خود آموزش دهد.

ابدی در بدو ورود به کشورش برای اثبات خود به ایرانی ها کار چندان دشواری پیش رو نداشت؛ به واسطه بدلکاری در سریال پلیسی هشدار برای کبرا 11 به سرعت توانست جای خود را در ایران باز کند و بسیاری از جوانان علاقمند به این رشته که تا آن زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویری از 15 سال قبل و حضور پیمان ابدی و ارشا اقدسی در ایسنا

تصاویری از 15 سال قبل و حضور پیمان ابدی و ارشا اقدسی در ایسنا