مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 20:452021-08-05سياسي

نشست مجازی «مرزبندی و دخالت های خانوادگی» در گناوه برگزار شد


نشست مجازی « مرزبندی و دخالت های خانوادگی» به مناسبت روز خانواده با حضور طلاب حوزه علمیه الزهرا (س)، اساتید و دانشجویان پیام نور گناوه برگزار شد.

- ، عضو هیئت علمی دانشگاه قرآن و حدیث پنج شنبه شب در این نشست مجازی اظهار داشت: خانواده محوری ترین، مقدس ترین و مبنایی ترین نهاد اجتماعی است.

حجت اله بیات افزود: خانواده ریشه همه صلاح ها و موفقیت های جامعه است و اگر بخواهیم کشور قوی داشته باشیم باید خانواده قوی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: موضوع دخالت های خانوادگی یکی از موضوعات جدی است که منشأ برخی از اختلافات و تعارضات در خانواده است.

بیات ابراز داشت: اگر قرار است مرزبندی و دخالت های خانوادگی را مدیریت کنیم باید تصویر روشنی از دخالت ها و مرزبندی ها در خانواده داشته باشیم.

عضو هیئت علمی دانشگاه قرآن و حدیث تصریح کرد: گاهی اوقات دخالت ها در قالب درخواست، گاهی اوقات در قالب بازخواست، گاهی اعتراضی و برخی از اوقات غیر مستقیم اتفاق می افتد.

وی گفت: به دلیل تغییر سبک زندگی و جا به جایی نقش ها متأسفانه ها حرمت ها در بیشتر خانواده ها شکسته شده، علت اصلی این اتفاقات این است که افراد مهارت های زندگی را یاد نگرفته اند در پایان این نشست که به همت دانشگاه پیام نور گناوه به مناسبت روز خانواده برگزار شد کارشناس برنامه به سوالات شرکت کنندگان پاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مجازی «مرزبندی و دخالت های خانوادگی» در گناوه برگزار شد

نشست مجازی «مرزبندی و دخالت های خانوادگی» در گناوه برگزار شد