مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 20:152021-08-05دانش

بیشترین مراجعه به بیمارستان ها را شاهدیم / خوزستانی ها دو هفته در خانه بمانند


رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: مردم اگر می خواهند آن ها را روی تخت بیمارستان نبینیم دو هفته در خانه بمانند و دید و بازدید نروند تا پیک جدید کرونا فروکش کند.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: مردم اگر می خواهند آن ها را روی تخت بیمارستان نبینیم دو هفته در خانه بمانند و دید و بازدید نروند تا پیک جدید کرونا فروکش کند.

دکتر فرهاد ابول نژادیان با حضور در بیمارستان رازی در پیام ویدیویی اظهار کرد: بار مراجعه به بیمارستان ها بسیار زیاد است و همکاران ما با تمام وجود در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در 24 ساعت گذشته بیشترین تعداد مراجعه کنندگان به بیمارستان ها را داشتیم به گونه ای که هفت هزار و 200 نفر به بیمارستان ها و مراکز درمانی استان خوزستان مراجعه کردند که 423 نفر از این بیماران بستری شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: علاوه بر این یک هزار نفر نیز به صورت سرپایی داروهای تزریقی را دریافت می کنند.

وی گفت: مردم اگر می خواهند آن ها را روی تخت بیمارستان نبینیم دو هفته در خانه بمانند و دید و بازدید نروند تا پیک جدید کرونا فروکش کند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین مراجعه به بیمارستان ها را شاهدیم / خوزستانی ها دو هفته در خانه بمانند

بیشترین مراجعه به بیمارستان ها را شاهدیم / خوزستانی ها دو هفته در خانه بمانند