مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 19:052021-08-05بين الملل

مکزیک میزبانی مذاکرات دولت ونزوئلا و مخالفان را تأیید کرد


رییس جمهور مکزیک، میزبانی کشورش برای گفت وگو میان دولت ونزوئلا و مخالفانش را تأیید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اندرس مانوئل لوپز اوبرادور رییس جمهور مکزیک روز پنجشنبه میزبانی کشورش برای مذاکرات دولت ، لوپز اوبرادور در جمع خبرنگاران ضمن تأیید گمانه زنی ها در این باره گفت: آنچه به دنبالش هستیم این است که گفت وگو و توافقاتی بین طرفین برقرار شود .

 رویترز روز چهارشنبه به نقل از دو منبع آگاه نوشت گفت وگو بین دولت ونزوئلا و مخالفان درباره بحران سیاسی این کشور روز 13 آگوست (22 مردادماه) در مکزیک آغاز می شود.

طبق این گزارش، گفت وگوهای آتی میان ونزوئلا و مخالفان این کشور تحت حمایت کشورهایی چون نروژ برگزار خواهد شد که پیش از این نیز در سال 2019 به عنوان میانجی میان دولت و مخالفان ونزوئلا ایفای نقش کرده بود که البته در آن زمان مذاکرات به شکست منجر شد.

این منابع آگاه اعلام کرده اند همچنان احتمال تغییر تاریخ دیدار نمایندگان دولت و مخالفان ونزوئلا وجود دارد و حتی ممکن است شروع این گفت وگوها در تاریخ 15 آگوست (24 مردادماه) باشد.

آن ها در ادامه افزودند که نام اعضای هیأت های دو طرف هنوز مشخص نیست و یکی از منابع اعلام کرده است که حتی مشخص نیست که در چه شهری از مکزیک مذاکرات میان نمایندگان دولت و مخالفان ونزوئلا برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکزیک میزبانی مذاکرات دولت ونزوئلا و مخالفان را تأیید کرد

مکزیک میزبانی مذاکرات دولت ونزوئلا و مخالفان را تأیید کرد