مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 18:402021-08-05پزشكي

بیماران بستری کرونایی مازندران به مرز 4 هزار نفر رسیدند


طی شبانه روز گذشته 803 بیمار جدید در لیست بیماران کرونایی مازندران اضافه شد که در مجموع بیماران بستری کرونایی استان به مرز 4 هزار نفر رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، دردسرهای کرونایی درحالی تداوم دارد که افزایش چندبرابری بیماران سرپایی و بستری شدگان کرونایی را شاهد هستیم.

نزدیک شدن شمار بیماران بستری به 4هزار کرونایی و روند افزایش بیماران سرپایی شرایط نگران کننده ای را در استان مازندران رقم زده درحالی که باوجود این شرایط پروتکل های بهداشتی جدی گرفته نمی شود.

دکتر سید عباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این زمینه گفت:  طی 24 ساعت گذشته تعداد 508 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی این مدت تعداد 484 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون 2هزار و 600 نفر مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد 366 نفر نیز  با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران بستری کرونایی مازندران به مرز 4 هزار نفر رسیدند

بیماران بستری کرونایی مازندران به مرز 4 هزار نفر رسیدند