مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 18:352021-08-05اقتصادي

وقتی استاندار و مدیر کل صمت خواب بودند/افزایش نان با کدام مجوز صورت گرفت؟


مردم زنجان روز پنج شنبه وقتی به نانوایی ها مراجعه کردن با افزایش قیمت نان آن هم به یک باره با افزایش 80 درصدی بوده است، در حالی که با پیگیر های صورت گرفته این افزایش غیرقانونی و بدون مجوز و بدون اطلاع مسؤولان بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مردم زنجان روز پنج شنبه وقتی به نانوایی ها مراجعه کردن با افزایش قیمت نان آن هم به یک باره با افزایش 80 درصدی بوده است، در حالی که با پیگیر های صورت گرفته این افزایش غیرقانونی و بدون مجوز و بدون اطلاع مسؤولان بوده است.

بر این اساس نانوایی ها روز پنج شنبه در سطح زنجان اقدام به گران کردن نان های مورد طبخ خود کرده اند که در پاسخ به خبرنگار فارس در زنجان مبنی بر نحوه اعلام افزایش نان های که می پزند اظهار داشتند، به علت افزایش هزینه ها، بالا رفتن دستمزدها و افزایش دامنه تورم ناچار به افزایش قیمت شده اند از سویی دیگر نیز برخی از نانوایان می گویند که آزاد پز هستند و این افزایش قیمت نیاز به ابلاغ دولتی و یا مسؤولان ندارد.

طبق اطلاع خبرنگار فارس از امروز قیمت ها به این شکل افزایش یافته است.

قیمت نان بر حسب نوع آررد یارانه ای بربری به یک هزار و 250 و یک هزار و 750 تومان، لواش 400 تا 450 تومان و سنگک یک هزار و 500 تا 2 هزار تومان افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی استاندار و مدیر کل صمت خواب بودند/افزایش نان با کدام مجوز صورت گرفت؟

وقتی استاندار و مدیر کل صمت خواب بودند/افزایش نان با کدام مجوز صورت گرفت؟