مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 18:202021-08-05اقتصادي

جزییات پیام نفتی روسیه به ایران و هشدار یک خبرنگار


ایران همواره تاکید کرده است که پس از لغو تحریم ها،تا رسیدن به آمار تولید نفت قبل از تحریم ها، هیچ محدودیتی را نمی پذیرد، اما نماینده روسیه نوشته است: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رضا زندی خبرنگار انرژی در حساب شخصی خود در توییتر نوشت: پیام خطرناک روسیه به تهران! میخاییل اولیانوف، نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی وین، در پاسخ به توییت کاظم غریب آبادی، نماینده ایران، به نوعی این خواسته را به تهران رسانده که بعد از رفع تحریم ها و احیای صادرات نفت، ایران باید به طرح محدودیت تولید نفت اوپک+ بپیوندد.

میخایل اولیانوف نوشته است: "یک پیام مهم.

امیدواریم که پس از لغو تحریم ها درباره ایران و احیای صادرات نفت این کشور، تهران به تلاش های اوپک پلاس برای حفظ ثبات بازار جهانی نفت بپیوندد.

" این درحالیست که ایران همواره تاکید کرده است که پس از لغو تحریم ها،تا رسیدن به آمار تولید نفت قبل از تحریم ها، هیچ محدودیتی را نمی پذیرد.

ایران بعد از لغو تحریم ها باید بتواند به میزان این سالها که از بازار نفت بیرون بوده، نفتش را بدون محدودیت تولید و صادر کند.

آنها هم که جای ایران را در این سال ها پر کرده اند (روسیه، عربستان، عراق، …) باید از تولیدشان کم کنند غریب آبادی در توییت خود نوشته بود: "ابراهیم رییسی، رییس جمهوری اسلامی ایران در پاسخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پیام نفتی روسیه به ایران و هشدار یک خبرنگار

جزییات پیام نفتی روسیه به ایران و هشدار یک خبرنگار