مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 18:202021-08-05سياسي

دیدار رییس دومای دولتی روسیه با رییسی/ گفت و گو در مورد سند همکاری دو کشور


ویاچسلاو ولودین رییس دومای دولتی روسیه به رییس جمهور کشورمان گفت: پیشنهاد شما برای نهایی کردن سند همکاریهای جامع ایران و روسیه را به آقای پوتین منتقل خواهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ دکتر سید ابراهیم رییسی رییس جمهور ظهر پنجشنبه در دیدار "ویاچسلاو ولودین" رییس دومای دولتی روسیه، حجم تعاملات ایران و روسیه را خوب، اما ناکافی توصیف کرد و گفت: مناسبات تهران-مسکو باید وارد یک دوره جدید شده و برای توسعه همه جانبه آن گام های اساسی برداشته شود.

رییس جمهور با بیان اینکه همکاری ایران و روسیه می تواند عاملی موثر و بازدارنده در برابر یکجانبه گرایی باشد، ابراز امیدواری کرد سند جامع همکاری میان دو کشور برای گسترش حداکثری همکاری ها نهایی شود.

دکتر رییسی با اشاره به اینکه مانعی برای گسترش همه جانبه روابط دو کشور وجود ندارد، اظهار داشت: از پیشرفت و رشد اقتصادی روسیه در راستای خوداتکایی خرسند بوده و مصمم هستیم سیاست های اقتصاد مقاومتی را با هدف ارتقای تاب آوری در برابر تکانه های اقتصادی به ویژه تحریم های ظالمانه آمریکا و اروپا به نحو احسن اجرا کنیم.

ویاچسلاو ولودین رییس دومای دولتی روسیه نیز در این دیدار با ابلاغ تبریک و آرزوی موفقیت خود و ولادیمیر پوتین رییس جمهور کشورش برای دولت سیزدهم و رییس جمهور کشورمان و با تاکید بر لزوم ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس دومای دولتی روسیه با رییسی/ گفت و گو در مورد سند همکاری دو کشور

دیدار رییس دومای دولتی روسیه با رییسی/ گفت و گو در مورد سند همکاری دو کشور