مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 18:002021-08-05حوادث

انبار بزرگ احتکار سیمان در دشتستان کشف شد


فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف 36 هزار تن سیمان و کلینکر احتکار شده به ارزش 140 میلیارد ریال در شهر برازجان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دشتستان، حیدر سوسنی پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مبارزه با اخلال گران و محتکران اقتصادی، عوامل انتظامی شهرستان دشتستان با همکاری اداره اطلاعات و پلیس امنیت اقتصادی استان موفق به شناسایی یک انبار دپو به میزان 36 هزار تن سیمان و کلینکر شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر توضیح داد: روز گذشته ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضایی، تیم های عملیاتی ویژه ای به محل مورد نظر اعزام و این انبار را مورد بررسی دقیق قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات 12 هزار تن سیمان و 24 هزار تن کلینکر احتکار شده کشف شد افزود: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش سیمان و کلینکرهای احتکار شده 140 میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام نظامی عنوان کرد: با دستور مقام قضایی این انبار پلمب و پرونده قضایی برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شده است.

  سوسنی با اعلام استمرار طرح های نظارت و کنترل بر انبارهای نگهداری کالا در سطح استان گفت: برخورد با مفسدان اقتصادی در اولویت کاری ناجا است و پلیس با کسانی که کالاهای مورد نیاز مردم را احتکار کنند، برخورد قاطع می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انبار بزرگ احتکار سیمان در دشتستان کشف شد

انبار بزرگ احتکار سیمان در دشتستان کشف شد