مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 17:352021-08-05سياسي

ممنوعیت حضور هیئات مذهبی در حرم امامزادگان جهت برگزاری مراسم


مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به برداشته شدن ممنوعیت دسته بری عزاداری گفت: با توجه به شرایط کرونایی حضور هیئات مذهبی در حرم امامزادگان جهت برگزاری مراسم ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی امروز در جمع خبرنگاران  با بیان اینکه اهمیت بهداشت روح و روان کمتر از بهداشت جسمی نیست اظهار کرد: باید سامانه ای تعبیه شود تا تعارضی که دشمن می خواهد بین برگزاری مراسمات و بهداشت ایجاد کند، باطل شود.

وی با اشاره به مصوبات مربوط به برگزاری مراسمات محرم بیان کرد: تغییراتی در برخی مصوبات سال گذشته اعمال شده و برگزاری جلسات بحث اقناعی و توجیهی برای تشکل ها و مبلغین قبل از شروع ایام محرم پیش بینی شده است.

دبیر ستاد محرم استان گیلان، برگزاری مراسم ایام محرم را منوط به اخذ مجوز و در اماکن باز و مسقف تا ارتفاع 6 متر با تجمعات حداقلی دانست و عنوان کرد: برگزاری مراسمات محرم فارغ از وضعیت های شعارگونه است و در شرایط قرمز، نارنجی و زرد با رعایت موارد بهداشتی برگزار می شود.

مهدوی با بیان اینکه به تمامی بخشداران و دهیاران اعلام شده که جلسات ابی عبدالله(ع) به هیچ عنوان نباید تعطیل شود گفت: امسال بدون تعیین رنگ ها، مراسمات محرم در همه مکان های مربوطه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت حضور هیئات مذهبی در حرم امامزادگان جهت برگزاری مراسم

ممنوعیت حضور هیئات مذهبی در حرم امامزادگان جهت برگزاری مراسم