مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 17:302021-08-05سياسي

ترویج علم و یاری رساندن به محرومان، تأسی به سیره نورانی امام سجاد(ع) است


ترویج علم و یاری رساندن به محرومان، تأسی به سیره نورانی امام سجاد(ع) است.

- ترویج علم و یاری رساندن به محرومان، تأسی به سیره نورانی امام سجاد(ع) است ایسنا/قم استاد برجسته حوزه علمیه قم گفت: ترویج علم و یاری رساندن به محرومان، تأسی به سیره نورانی امام سجاد(ع) است.

آیت الله احمد عابدی، طی سخنانی در همایش حضرت زین العابدین و نیز افتتاحیه ساختمان مرکز تخصصی صحیفه سجادیه ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این همایش و بانیان تأسیس این مجموعه اظهار داشت: در شهر مقدس قم به لطف الهی مراکز قرآنی و دینی بسیاری وجود دارد اما متأسفانه تاکنون مرکز تخصصی صحیفه سجادیه وجود نداشته و لذا از این حیث باید از بانیان و حامیان تأسیس این مرکز تشکر و قدردانی کرد.

وی همچنین ضمن تبریک روز مباهله گفت: نه فقط یک آیه بلکه بیش از هشتاد آیه درباره مباهله در قرآن کریم وجود دارد و این در حالی است که مباهله نبی اکرم(ص) با مسیحیان اصلاً برگزار نشد بلکه تنها تهدید به مباهله صورت گرفت و با این حال این مساله نیز یکی از افتخارات اسلام و مسلمین و دلیل بر حقانیت اهل بیت(ع) به شمار می رود.

استاد برجسته حوزه علمیه قم در ادامه با اشاره به نهضت علمی و فرهنگی امام سجاد(ع) در دوران پرمشقت و خفقان آلود بعد از شهادت سیدالشهدا(ع) ابراز داشت: حضرت زین العابدین(ع) در زمانه ای که شاید 20 نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج علم و یاری رساندن به محرومان، تأسی به سیره نورانی امام سجاد(ع) است

ترویج علم و یاری رساندن به محرومان، تأسی به سیره نورانی امام سجاد(ع) است