مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 17:252021-08-05حوادث

آتش سوزی جنگل های ارسباران در محدوده شهرستان کلیبر


مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: آتش سوزی جنگل های ارسباران از شامگاه امروز در محدوده روستای بابایلی و قاسم کندی کلیبر آغاز شده و هشت گروه امدادی در منطقه حضور دارند.

- به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، محمدباقر هنربر افزود: بلافاصله بعد از اطلاع از این حادثه، تیم های یگان حفاظت محیط زیست، منابع طبیعی، آتش نشانی، هلال احمر و سپاه و سایر اعضای مدیریت بحران شهرستان کلیبر به سرپرستی فرماندار در محل حادثه حاضر شده اند و در تلاش برای اطفای حریق هستند.

وی اضافه کرد: با توجه به صعب العبور بودن منطقه، یک فروند بالگرد اطفای حریق از وزارت دفاع درخواست شد و بالگرد هلال احمر مستقر در تبریز به همراه 2 گروه امداد کوهستان هلال احمر دقایقی پیش راهی محل شدند.

وی ادامه داد: سه گروه دیگر هلال احمر به همراه تیم امداد کوهستان آتش نشانی تبریز هم به صورت زمینی به منطقه حادثه دیده اعزام شده اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه یک فروند بالگرد نیز قرار است امشب برای ادامه عملیات اطفای حریق وارد استان شود افزود: انتظار می رود با توجه به محدوده منطقه آتش سوزی و امکانات و تجهیزات موجود، آتش سوزی در سریع ترین زمان مهار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی جنگل های ارسباران در محدوده شهرستان کلیبر

آتش سوزی جنگل های ارسباران در محدوده شهرستان کلیبر