مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 16:102021-08-05حوادث

سقوط مرگبار 2کارگر از طبقه شانزدهم برجی در غرب تهران


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ دو کارگر در پی سقوط کابین حامل آنان در یک برج در حال ساخت، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید جلال ملکی در این باره گفت: در ساعت 9:43 صبح امروز حادثه سقوط از ارتفاع در یک برج در حال ساخت به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در میدان دریاچه، خیابان جوزانی اعزام کرد.

وی با بیان اینکه نخستین گروه از آتش نشانان حدود چهار دقیقه بعد به محل رسیدند، گفت: محل حادثه یک ساختمان 20 طبقه درحال ساخت بود که در جریان اقدامات مربوط به ساخت و ساز دو کارگر جوان سوار کابین فلزی شدند که این کابین به وسیله یک دستگاه تاورکرین مهار شده بود.

ملکی با بیان اینکه این کابین معلق در طبقه شانزدهم این ساختمان ناگهان رها شده و به پایین سقوط کرده است، افزود: شدت برخورد به حدی بود که این کابین پس از اصابت با کف تراس طبقه اول ساختمان، تراس را تخریب کرده و به پایین رفته بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه کابین کاملا ویران شده بود، گفت: یک کارگر 30 ساله ایرانی و یک کارگر 28 ساله افغانستانی در این کابین حضور داشتند که به تایید عوامل اورژانس و درپی شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط مرگبار 2کارگر از طبقه شانزدهم برجی در غرب تهران

سقوط مرگبار 2کارگر از طبقه شانزدهم برجی در غرب تهران