مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 16:052021-08-05اقتصادي

760 هزار تن کالا از ایلام جابجا شد


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام گفت: 760 هزار تن انواع کالا از اول سالجاری تاکنون از طریق ناوگان حمل و نقل استان جابجا شده است.

- نورالله دلخواه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این میزان حمل کالا توسط 48 هزار سرویس (بارنامه) ناوگان حمل و نقل در سطح استان جابجا شده است.

وی افزود: سیمان، گندم، مصالح ساختمانی، انواع گاز مایع، کلینکر، ماسه و پلی اتیلن بیشترین میزان کالاهایی بوده که در این مدت توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: سالانه بیش از 95 درصد جابجایی کالا در داخل استان توسط بخش حمل و نقل جاده ای صورت می گیرد که این بخش دارای قابلیت ها و امکانات گسترده ای در سطح کشور است.

دلخواه با بیان اینکه در قالب کمیسیون ماده 11 و 12 نظارت ویژه ای نیز بر فعالیت شرکت های حمل و نقل و رانندگان انجام می شود، تصریح کرد: مردم، کاربران جاده ای و صاحبان کالا هم می توانند هرگونه شکایت و انتقاد از ناوگان حمل و نقل کالا را از طریق سامانه 141 برای رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند.

وی اضافه می شود: 54 شرکت حمل و نقل کالا در استان ایلام فعال هستند و بیش از 7 هزار راننده در بخش حمل ونقل و جاب جایی کالا و مسافر در استان ایلام مشغول به فعالیت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

760 هزار تن کالا از ایلام جابجا شد

760 هزار تن کالا از ایلام جابجا شد