مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 16:002021-08-05اقتصادي

تایید صلاحیت 19 هزار مهارت آموز در اردبیل


مدیر کل فنی و حرفه ای استان اردبیل گفت: 19 هزار مهارت آموز با برگزاری آزمون تایید صلاحیت در سطح استان اردبیل وارد بازار کار می شوند.

- ایسنا/اردبیل مدیر کل فنی و حرفه ای استان اردبیل گفت: 19 هزار مهارت آموز با برگزاری آزمون تایید صلاحیت در سطح استان اردبیل وارد بازار کار می شوند.

امامی روز سه شنبه 14مرداد ماه در مراسم تجلیل از فعالان حوزه مهارت در اردبیل اظهار کرد: فنی و حرفه ای استان اردبیل در 25 مرکز و رشته های مختلف حوزه صنعت، کشاورزی، خدمات و گردشگری مشغول ارائه خدمات به جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند.

وی با اشاره به فقر مهارتی در بین بیکاران به ویژه فازغ التحصیلان دانشگاهی خاطرنشان کرد: در ورود به بازار کار آموزش های مهارتی جزو ضرورت های اصلی است و تلاش بر این است تا به تناسب نیاز بازار مهارت های ارائه شده در فنی و حرفه ای نیز متنوع باشد.

مدیر کل فنی و حرفه ای استان اردبیل با بیان اینکه فنی و حرفه ای استان اردبیل تلاش می کند تا برای فارغ التحصیلان دانشگاهی و نیروهای آماده به کار دوره های مختلف مهارتی و صلاحی حرفه ای را برگزار کند، گفت: در سال گذشته این اداره کل در دو بخش دولتی و خصوصی موفق شده بیش از 3 میلیون نفر ساعت دوره آموزشی را در قالب 15 هزار نفر روز دوره برگزار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید صلاحیت 19 هزار مهارت آموز در اردبیل

تایید صلاحیت 19 هزار مهارت آموز در اردبیل