مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 14:352021-08-05اجتماعي

چرا همیشه «شمال» مقصد سفر است؟/پیشگیری از بیماری ها با طبیعت گردی


سفر همیشه نباید به یک شهر و مقصد خاص و پر تردد باشد، آن هم در این روزهای کرونایی اما گاهی می توان با انتخاب یک مقصد خلوت و دنج اوقات فراغت را به راحتی سپری کرد.

- خبرگزاری فارس - سعیده اسدیان: بسیاری از مردم فکر می کنند که سفر کردن نیاز به هزینه های گزافی دارد اما حقیقتاً با کمترین وسایل هم می توان راهی جاده شد و ساعات و روزهایی خوش را در کنار دوستان و لیدر رسمی و طبیعت گرد به گفت و گو نشستیم که در ادامه می خوانید.

فارس: چرا همیشه شمال مقصد سفر است؟ فرجی: این انتخاب مردم است که همیشه شمال کشور را برای سفر در نظر می گیرند، این در حالی است که ما در ایران نقاط گردشگری بیشماری داریم که از لحاظ جاذبه های طبیعی و تاریخی، شمال در برابر آن هیچ جذابیتی ندارد.

اما متأسفانه در این حوزه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی کافی صورت نگرفته، مردم اگر بدانند که زمان 3 تا 4 ساعته تا شمال کشور را می توانند به چه جاهایی بروند قطعاً انتخاب های بهتری خواهند داشت و در این شرایط ویژه از حجم مسافران به شمال کشور هم کاسته خواهد شد.

فارس: در واقع ما در زمینه معرفی جاذبه های طبیعی ضعیف عمل کرده ایم؟ فرجی: ما هنوز هیچ معرفی درستی از مناطق گردشگری جاذبه های طبیعی اطراف تهران یا شهرهای دیگر نداشته ایم، زیرساخت های مناسبی را هم در این زمینه شاهد نیستیم، به همین جهت تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا همیشه «شمال» مقصد سفر است؟/پیشگیری از بیماری ها با طبیعت گردی

چرا همیشه «شمال» مقصد سفر است؟/پیشگیری از بیماری ها با طبیعت گردی