مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 12:352021-08-05دانش

ثبت نام در رشته های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی کنکور آغاز شد


ثبت نام در رشته های پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال 1400 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی از امروز آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، سازمان سنجش در اطلاعیه ای درباره اعلام تاریخ ثبت نام در رشته های پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال 1400 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی اعلام کرد: به اطلاع متقاضیان ثبت نام در رشته هایی که پذیرش آنها در آزمون سراسری مهر ماه سال 1400 صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی یا کل دیپلم) صورت می گیرد، می رساند ثبت نام و انتخاب رشته برای گزینش در این رشته ها از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان از روز پنجشنبه مورخ 14 مرداد 14 آغاز و در روز چهارشنبه مورخ 20 مرداد 1400 پایان می پذیرد.

دفترچه راهنمای ثبت نام و جدول کدرشته محل های مربوط به پذیرش فوق همزمان با شروع ثبت نام بر روی درگاه اطلاع رسانی این سازمان در دسترس خواهد بود.

متقاضیان می توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج دفترچه راهنمای مربوط برای پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی یا کل دیپلم) در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در روزهای فوق به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر 150 کدرشته) به روش اینترنتی، اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام در رشته های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی کنکور آغاز شد

ثبت نام در رشته های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی کنکور آغاز شد