مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 11:002021-08-05اقتصادي

اول مهر، پایان مهلت ثبت نام مؤدیان در پایانه های فروشگاهی


رییس مرکز تنظیم مقررات پایانه های فروشگاهی سامانه مؤدیان سازمان مالیاتی، گفت: ثبت نام مؤدیان در سامانه پایانه های فروشگاهی، اول مهر به پایان می رسد.

- به نقل از صدا و سیما؛ کوروش محمدی در برنامه زنده تلویزیونی افزود: اجرای قانون پایانه های فروشگاهی از اول خرداد ماه شروع شد و تاکنون حدود 7 میلیون صورت حساب دریافت کرده ایم.

وی گفت: با اجرای قانون و سامانه مؤدیان، شفافیت اقتصادی و عدالت مالیاتی حاصل می شود، زیرا بر اساس صدور صورت حساب های پایانه های فروشگاهی میزان مالیات فعال اقتصادی محاسبه می شود.

رییس مرکز تنظیم مقررات پایانه های فروشگاهی سامانه مؤدیان سازمان مالیاتی با اشاره به اینکه نصب پایانه های فروشگاهی توسط فعالان اقتصادی موجب جلوگیری از فرار مالیاتی می شود افزود: رویکرد ادارات امور مالیاتی مبتنی بر صحت اطلاعات این دسته از مؤدیان است، مگر اینکه خلافش ثابت شود و مؤدیانی که ثبت اطلاعات را تکمیل کرده و شناسه یکتای حافظه مالیاتی خود را دریافت کنند از تسهیلات و مشوق های مالی تعیین شده در قوانین بهره مند خواهند شد.

این مقام مسئول در سازمان امور مالیاتی با اشاره به جرایم مؤدیانی که از انجام تکالیف قانونی خودداری کنند، ادامه داد: اعمال جرایم نقدی، محرومیت از اعمال معافیت های مالیاتی، نرخ صفر و مشوق های قانون مالیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اول مهر، پایان مهلت ثبت نام مؤدیان در پایانه های فروشگاهی

اول مهر، پایان مهلت ثبت نام مؤدیان در پایانه های فروشگاهی