مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 11:002021-08-05سياسي

دیدار معاون برون مرزی صداوسیما با معاون برنامه ریزی رییس جمهور ونزوئلا


معاون برون مرزی صداوسیما و جمعی از مدیران شبکه های هیسپان تی وی و پرس تی وی، میزبان ریکاردو منندز، معاون برنامه ریزی رییس جمهور ونزوئلا و کاپایا رودریگز گونزالس، - معاون برون مرزی صداوسیما و جمعی از مدیران شبکه های هیسپان تی وی و پرس تی وی، میزبان ریکاردو منندز، معاون برنامه ریزی رییس جمهور ونزوئلا و کاپایا رودریگز گونزالس، معاون وزیر خارجه ونزوئلا در امور آسیا، خاورمیانه و اقیانوسیه در مجموعه سعادت آباد این معاونت شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی پرس تی وی، پیمان جبلی در این دیدار، با اشاره به اهمیت رویکرد ضداستکباری ملت های آمریکای لاتین در منظر رسانه های بین الملل جمهوری اسلامی ایران، همکاری نزدیک و پویا بین شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی و شبکه تله سور را در همین راستا توصیف و بر لزوم تقویت هر چه بیشتر آن تأکید کرد.

معاون برون مرزی صدا و سیما افزود: رسانه های جمعی کشورهایی مثل ایران و ونزوئلا در مقابله با هجمه رسانه های غربی و مبارزه با اخبار کذب آن ها، نقشی اساسی بازی می کنند.

وی گوهر ناب استقلال خواهی ملت های ایران و ونزوئلا و همه ملت های استقلال طلب جهان را عامل نفوذ و رسوخ پیام نهضت های مردمی و به ویژه پیام انقلاب اسلامی ایران و انقلاب بولیواری مردم ونزوئلا در منطقه و جهان دانست و گفت: حقیقت راه خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار معاون برون مرزی صداوسیما با معاون برنامه ریزی رییس جمهور ونزوئلا

دیدار معاون برون مرزی صداوسیما با معاون برنامه ریزی رییس جمهور ونزوئلا