مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 10:552021-08-05سياسي

اهدای تندیس فداکاری به خانواده شهدای مدافع سلامت


از سوی جهاد دانشگاهی واحد همدان و با حضور نماینده ولی فقیه در استان، تندیس فداکاری به دو خانواده شهید مدافع سلامت اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در آستانه چهل ویکمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی، رییس، معاونان جهاد دانشگاهی واحد همدان و سردبیران خبرگزاری ایکنا، ایسنا و سینا پرس امروز 14 مردادماه در دیداری با نماینده ولی فقیه در استان از دو خانواده شهید مدافع سلامت این استان تقدیر کردند.

رییس جهاد دانشگاهی واحد همدان در این دیدار با بیان اینکه ایثار و شهادت اوج جایگاه معنوی یک انسان است، اظهار کرد: جهاددانشگاهی ضمن تأکید بر زنده نگهداشتن ایثار و از خودگذشتگی به ویژه در جوانان، برنامه ای تحت عنوان اهدای تندیس فداکاری را طی سال های گذشته در دستور کار خود دارد.

علی کلانترنیا افزود: در این روزهای پرتنش، کادر درمان در حال جان فشانی هستند و می توان آن ها را مصداق بارز فداکاری دانست و امروز این تندیس پاس مجاهدت ها و ایثارگری ها به خانواده های شهدای مدافع سلامت در استان همدان اهدا می شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به عنوان جهاد دانشگاهی که از دو واژه پرمعنا و مقدس تشکیل شده است، ابراز کرد: جهاد جزء مفاهیم بلند دینی ما است و ترکیب علم و جهاد بیان گر محتوای ارزشمندی است که در این نهاد انقلابی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای تندیس فداکاری به خانواده شهدای مدافع سلامت

اهدای تندیس فداکاری به خانواده شهدای مدافع سلامت