مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 10:552021-08-05سياسي

رایزنی ‍مدیرکل سیاسی و امنیتی وزارت خارجه ایتالیا با عراقچی در تهران


«پاسکوال فررارا» مدیرکل سیاسی و امنیتی وزارت امور خارجه ایتالیا که به منظور شرکت در مراسم تحلیف رییس جمهور جدید جمهوری اسلامی ایران به تهران سفر کرده است ، - پاسکوال فررارا مدیرکل سیاسی و امنیتی وزارت امور خارجه ایتالیا که به منظور شرکت در مراسم تحلیف رییس جمهور جدید جمهوری اسلامی ایران به تهران سفر کرده است ، با سید عباس عراقچی، معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دیدار فررارا با اشاره به آخرین تحولات روابط دوجانبه نسبت به بازگشت مناسبات تهران و رم به سطح قبلی، با نهایی شدن گفت وگوهای وین ابراز امیدواری کرد.

وی همچنین با مروری بر تحولات اخیر در منطقه، آمادگی کشورش را برای کمک به تقویت ثبات و امنیت منطقه ای مورد تاکید قرار داد.

عراقچی نیز ضمن سازنده ارزیابی کردن روابط جمهوری اسلامی ایران و ایتالیا حضور فرستاده این کشور در مراسم تحلیف را نشان دهنده نزدیکی و دوستانه بودن مناسبات بین دو کشور دانست.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان با انتقاد از رویکرد دوگانه برخی کشورها در قبال تحولات منطقه افزود: سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران گفت وگو و همکاری با کشورهای منطقه درچارچوب ابتکارات درون منطقه ای بوده و شایسته است تمامی کشورها از این روند حمایت و پشتیبانی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی ‍مدیرکل سیاسی و امنیتی وزارت خارجه ایتالیا با عراقچی در تهران

رایزنی ‍مدیرکل سیاسی و امنیتی وزارت خارجه ایتالیا با عراقچی در تهران