مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 10:452021-08-05بين الملل

اتهامات جنسی علیه جو بایدن بار دیگر رسانه ای شد


در پی جنجالی شدن اتهامات جنسی علیه فرماندار نیویورک، اتهامات مشابه علیه رییس جمهور آمریکا نیز بار دیگر رسانه ای شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پس از افزایش درخواست ها برای استعفای اندرو کومو فرماندار نیویورک به خاطر اتهامات جنسی، بحث اتهامات مشابه علیه جو بایدن رییس جمهور آمریکا نیز بار دیگر داغ شد.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، در نشست خبری چهارشنبه شب کاخ سفید، خبرنگار روزنامه نیویورک پست نزدیک به جمهوری خواهان پرسید: آیا باید درباره اتهامات وارده علیه رییس جمهور نیز همانند فرماندار کومو تحقیقات مستقلی انجام گیرد؟ اشاره این خبرنگار به اتهاماتی است که در طول تبلیغات انتخاباتی سال گذشته علیه بایدن صورت گرفته بود.

از جمله این اتهامات می توان به ادعای تارا رید اشاره کرد که مدعی شد بایدن در سال 1993 او را مورد آزار جنسی قرار داده است.

این خبرنگار آمریکایی همچنین به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه های واشنگتن پست و نیویورک تایمز درباره زنانی اشاره کرد که نسبت به اینکه بایدن آن ها را لمس کرده است اعتراض کرده اند .

جنیفر ساکی سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به این خبرنگار مدعی شد بایدن همواره بر اهمیت شنیدن صدای زنان و احترام به آن ها تأکید دارد و بخش زیادی از این اتهامات در طول کمپین انتخاباتی وی مطرح شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتهامات جنسی علیه جو بایدن بار دیگر رسانه ای شد

اتهامات جنسی علیه جو بایدن بار دیگر رسانه ای شد