مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 10:452021-08-05اقتصادي

گرانی نهاده های دامی، شیر را گران کرد/ قیمت شیر در خراسان شمالی گران شد


مدیر امور دام سازمان کشاورزی خراسان شمالی، گفت: در تیرماه امسال وزیر جهاد کشاورزی کشور پس از جلسه با شورای قیمت گذاری، گران شدن قیمت شیر را به استان ها ابلاغ کرده که خرید از دامدار از 4 هزار و پانصد تومان به 6 هزار 400 تومان افزایش پیدا کرده است.

- مهدی شکاری در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، اظهار کرد: بر اساس اصلاحیه تضمین خرید محصولات کشاورزی که مصوبه ی مجلس شورای اسلامی است، شورایی تحت عنوان شورای قیمت گذاری و اتخاذ سیاست های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی در جهاد کشاورزی به وجود آمده که وزیر جهاد کشاورزی مسؤول آن و سایر دستگاه ها مانند وزیر اقتصاد و دارایی، رییس سازمان برنامه و بودجه، رییس نظام صنفی، رییس اتحادیه تعاون روستایی و کشاورزی، سازمان نظام مهندسی و کشاورزی، دو نفر از کمیسیون کشاورزی مجلس و رییس بنیاد گندم ملی ایران نیز عضو آنند که یکی از وظایف آن تعیین قیمت تضمینی محصولات است .

وی گفت: وزیر جهاد کشاورزی، باتوجه به افزایش نهاده های دامی، در نظر گرفتن هزینه واقعی تولید، حفظ مبادلات خارجی و داخلی، نرخ تورم و دیگر عوامل قیمت شیر را تغییر دادند.

مدیر امور دام سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی، تصریح کرد: در تیرماه امسال وزیر جهاد کشاورزی پس از جلسه با شورای قیمت گذاری گران شدن قیمت شیر را به استان ها ابلاغ کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی نهاده های دامی، شیر را گران کرد/ قیمت شیر در خراسان شمالی گران شد

گرانی نهاده های دامی، شیر را گران کرد/ قیمت شیر در خراسان شمالی گران شد