مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 10:402021-08-05سياسي

عدم شناخت صحیح مسئولان از هویت صنفی خبرنگاران


یک فعال رسانه با بیان اینکه مسئولان، شناخت صحیحی از هویت صنفی خبرنگار ندارند، گفت: مسئولان اقبال موسمی نسبت به خبرنگاران دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن صدرایی عارف بعد از ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه هویت صنفی یک خبرنگار در مطالبه گری آنها تعریف می شود، گفت: این هویت صنفی در بین مسئولان به درستی شناخته نمی شود و در صورت رخ دادن اتفاق برای مسئولان، خبرنگاران دچار مشکل می شوند.

این فعال رسانه با اشاره به اینکه اگر خبرنگاری در استان قم باشید، طبیعتاً جایگاهی بالاتر نسبت به خبرنگاران دیگر استان ها دارید، ادامه داد: ویژگی های زیاد قم در بخش های مختلف، این استان را به یکی از کانون های اصلی تولید خبر تبدیل کرده که در حوزه های منطقه ای و بین المللی، رفت و آمدهای مسئولان مختلف، برگزاری رویدادهای مختلف داخلی و خارجی، حضور چهره ها و شخصیت های مطرح بین المللی و داخلی به استان قم، این استان را به کانون تحولات بین المللی و ملی تبدیل کرده است.

سردبیر خبرگزاری حوزه با تاکید بر اینکه اقبال موسمی به خبرنگار نیز یکی دیگر از مشکلات این قشر است، افزود: مسئول تا زمانی که احساس نیاز به خبرنگار دارد کارهای خود را با او پیش می برد؛ اما همان مسئول کارهای مرتبط برای خبرنگاران را انجام نمی دهد و شانه خالی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم شناخت صحیح مسئولان از هویت صنفی خبرنگاران

عدم شناخت صحیح مسئولان از هویت صنفی خبرنگاران