مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 10:352021-08-05اقتصادي

اهدای 50 راس دام توسط یک خیر برای کمک به مددجویان همدان


مدیرکل کمیته امداد استان همدان از اهدای 70 راس دام سنگین توسط یکی از خیران برای قربانی و توزیع در بین نیازمندان همدانی خبر داد.

- محمدرسول شیخی زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه خیران همواره در مناسبت های مختلف از طریق همکاری با این نهاد به نیازمندان کمک می کنند اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم و صفر یکی از خیران از طریق اهدای گوشت قربانی به نیازمندان این استان کمک کرده است.

وی افزود: این شخص نیکوکار با خرید 50 راس دام سنگین به ارزش بیش از 700 میلیون تومان برای قربانی و اهدای گوشت آن به نیازمندان از طریق کمیته امداد اقدام کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان تصریح کرد: هماهنگی لازم با دامپزشکی و کشتارگاه همدان صورت گرفت تا ذبح و قربانی این دام ها به صورت کاملا بهداشتی و بعد از قطعه بندی و بسته بندی در بین نیازمندان استان توزیع شود.

وی با بیان اینکه بسته های گوشت بعد از آماده شدن توسط مددکاران این نهاد در بین مددجویان و نیازمندان توزیع خواهد شد ادامه داد: این شخص نیکوکار در مناسبت های مختلف و در سال های قبل نیز از طریق طرح اطعام نیازمندان و اهدای گوشت قربانی با این نهاد در غرب کشور همکاری داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 50 راس دام توسط یک خیر برای کمک به مددجویان همدان

اهدای 50 راس دام توسط یک خیر برای کمک به مددجویان همدان