مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 10:302021-08-05سياسي

فاضلاب، آینده بافت تاریخی یزد را تهدید می کند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد رطوبت در بافت تاریخی را یکی از مشکلات اساسی سالهای آینده عنوان کرد و افزود: فاضلاب و بالا آمدن رطوبت، - ایسنا/یزد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد رطوبت در بافت تاریخی را یکی از مشکلات اساسی سالهای آینده عنوان کرد و افزود: فاضلاب و بالا آمدن رطوبت، آینده بافت تاریخی یزد را تهدید می کند لذا در این راستا مطالعاتی توسط شهرداری و میراث فرهنگی استان در این منطقه در دست انجام است.

محسن صادقیان در این رابطه گفت: در طول سال گذشته 11 جلسه کمیته زیربنایی بافت تاریخی تشکیل شده و موضوع های فاضلاب بافت تاریخی و بالا آمدن رطوبت در این منطقه، هماهنگی و یکپارچگی خدمات زیربنایی آب و برق و گاز ، ساماندهی ترافیک و جایگزینی انرژی برق بجای انرژی گاز در بافت تاریخی از مهمترین مباحث مطرح در جلسات بوده است.

معاون استاندار گفت: طرح ایجاد کانال مشترک خدمات در بافت تاریخی در جلسات متعددی بررسی شد، اگر چه اجرای این طرح مشکلات خاص خود را دارد ولی مقرر شد به صورت پایلوت در بازار تاریخی یزد اجرا شود.

وی ادامه داد: مکاتبات و پیگیری های زیادی نیز از طریق وزارت نیرو برای جایگزینی انرژی برق به جای انرژی گاز در بافت تاریخی انجام شده که امیدواریم این موضوع در دولت جدید نیز پیگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاضلاب، آینده بافت تاریخی یزد را تهدید می کند

فاضلاب، آینده بافت تاریخی یزد را تهدید می کند