مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 10:252021-08-05سياسي

هیئت رییسه شورای ششم اسلامشهر مشخص شد/ ابقا سرپرست شهرداری اسلامشهر


با آغاز به کار دوره ششم شوراهای اسلامی، هیئت رییسه نخستین سال شورای اسلامی اسلامشهر مشخص و همچنین سرپرست شهرداری اسلامشهر به مدت 3 ماه در این سمت ابقا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، در نخستین جلسه رسمی ششمین دوره فعالیت شورای اسلامی شهر اسلامشهر که ظهر امروز با حضور معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان اسلامشهر برگزار شد، پس از قرائت سوگندنامه و تحلیف اعضای شورا، با رای گیری مکتوب محمد مهدی سلیمی با کسب 8 رای از 9 رای اعضای شورا به عنوان نخستین رییس دوره ششم شورای اسلامی شهر اسلامشهر انتخاب شد.

درادامه این جلسه و بر اساس قانون اعضای هیئت رییسه شورا برای مدت یکسال با رای اعضای حاضر در جلسه انتخاب و مرتضی خانعلی با کسب 9 رای به عنوان نایب رییس، علی ترکمن با کسب 8 رای و داود حورزاده با کسب 9 رای به عنوان منشی اول و دوم ، سید اکبر اسحقی با کسب 9 رای به عنوان خزانه دار شورا انتخاب و تعیین شدند و سید اکبر اسحقی و علی ترکمن به عنوان نمایندگان این شورا جهت عضویت در شورای شهرستان اسلامشهر انتخاب شدند.

اعضای شورای اسلامی شهر اسلامشهر در پایان نخستین جلسه خود که به صورت غیر علنی و با حضور نمایندگان فرماندار اسلامشهربرگزار شد، پس از بحث و تبادل نظر و بررسی گزینه های پیشنهادی برای انتخاب شهردار سرانجام تا تعیین تکلیف وان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت رییسه شورای ششم اسلامشهر مشخص شد/ ابقا سرپرست شهرداری اسلامشهر

هیئت رییسه شورای ششم اسلامشهر مشخص شد/ ابقا سرپرست شهرداری اسلامشهر