مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 10:252021-08-05سياسي

شورای شهر وام دار هیچ فرد یا پیمانکاری نباشد


اعضای شورا وکیل حزب، جناح یا پیمانکار خاصی نیستند، بلکه نمایندگان و وکلای مردم هستند و نباید به کسی اجازه اعمال نفوذ در امور شورا را بدهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدجواد عادل پور ظهر امروز پنجشنبه در آیین تحلیف اعضای جدید شورای شهر خرمشهر اظهار کرد: شورا باید بر تمام امور مسلط باشد و به صورت مستقل عمل کند و نباید به کسی اجازه داده شود حرفی خلاف منافع مردم بزند و باید این نکته را به خاطر داشت که استقلال یکی از مصادیق جدی برای شوراست.

امام جمعه خرمشهر، مشارکت دادن مردم در امور، شفافیت، پاسخگویی، نظارت همه جانبه و اصلاح ساختار توسط شورا را یک ضرورت خواند و گفت: ساختار شهرداری خرمشهر معیوب است و اینکه در سال های گذشته اعتبارات هنگفتی به شهرداری خرمشهر تزریق شده اما شرایط اکنون نابسامان است، نشان از این دارد که ساختار فعلی باید تغییر کند.

وی ادامه داد: تغییر ساختار تنها به تغییر شهردار محدود نمی شود و برای تغییر ساختار باید از حراست شروع شود و به دیگر موارد رسید که به طور قطع هزینه هایی را نیز در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام عادل پور از سوءمدیریت و بی تفاوتی به عنوان علل اصلی مشکلات امروز شهرداری خرمشهر یاد کرد و از نخبگان خواست در اصلاح امور مشارکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر وام دار هیچ فرد یا پیمانکاری نباشد

شورای شهر وام دار هیچ فرد یا پیمانکاری نباشد