مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 10:252021-08-05سياسي

انتخابات شورای 3 شهر کهگیلویه و بویراحمد در ابهام


دبیر اجرایی هیئت عالی نظارت انتخابات شوراهای شهر و روستای استان کهگیلویه و بویراحمد از ابهام و احتمال ابطال انتخابات شورای سه شهر این استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دبیر اجرایی هیئت عالی نظارت انتخابات شوراهای شهر و روستای استان کهگیلویه و بویراحمد از ابهام و احتمال ابطال انتخابات شورای سه شهر این استان خبر داد.

شکرالله امامی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا افزود: متاسفانه هنوز وضعیت شورای ششم شهر استان کهگیلویه و بویراحمد مشخص نیست و در ابهام است.

وی اظهار کرد: هیئت عالی نظارت انتخابات شوراهای شهر و روستای کشور نظر خود را به وزارت کشور اعلام کرده طبق قانون وزارت کشور موظف است نظر هیئت عالی نظارت را ابلاغ کند اما به دلایلی تاکنون اعلام نشده است.

دبیر اجرایی هیئت عالی نظارت انتخابات شوراهای شهر و روستای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در بند از قانون انتخابات شوراها آمده به شهرهای زیر 200 هزار نفر دیگر نیازی به نظر هیئت عالی نظارت نیست اما در پایان این قانون آمده که با وجود موارد فوق الذکر، نافی این اختیارات هیئت عالی نظارت کشور نمی باشد چه هیئت عالی نظارت بر اساس این بند مجددا اعلام و اعمال نظر کرده است و بر اساس نظر مراجع ذیصلاح 23 نفر از داوطلبان انتخابات شورای شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد را رد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات شورای 3 شهر کهگیلویه و بویراحمد در ابهام

انتخابات شورای 3 شهر کهگیلویه و بویراحمد در ابهام