مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 10:202021-08-05دانش

راهکار دانشگاه آزاد برای مشکل کم شدن دانشجو


رییس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد گفت: روند کاهش دانشجو در سال های اخیر در مجموعه دانشگاه آزاد و واحدهای این دانشگاه ما را به سمت فعالیت های آموزشی و تحقیقاتی منطبق با نیازهای اجتماعی سوق می دهد و باید دانشگاه آزاد بتواند در این شرایط .

- رییس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد گفت: روند کاهش دانشجو در سال های اخیر در مجموعه دانشگاه آزاد و واحدهای این دانشگاه ما را به سمت فعالیت های آموزشی و تحقیقاتی منطبق با نیازهای اجتماعی سوق می دهد و باید دانشگاه آزاد بتواند در این شرایط نیز با ابتکارات و روش های خلاقانه، جذب دانشجوی خود را مبتنی بر فعالیت های جامعه محور و رویکرد حل مسأله در جامعه قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر بهروز طهماسب کاظمی در جلسه مجازی شورای دانشگاه آزاد استان اصفهان که به میزبانی واحد خمینی شهر برگزار شد، گفت: توانایی های علمی و فناوری کشور در زیر سایه رهبر حکیم انقلاب و تمدن نوین اسلامی، دانشگاه های کشور را در حوزه های نوین علم و فناوری جزو رده های پنجم تا دهم دانشگاه های برتر قرار داده است.

این افتخار را باید به جامعه دانشگاهی کشور مخصوصاً دانشگاه آزاد اسلامی تبریک بگویم و البته در میان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کشور، دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به دلیل حضور یک گروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار دانشگاه آزاد برای مشکل کم شدن دانشجو

راهکار دانشگاه آزاد برای مشکل کم شدن دانشجو