مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 10:202021-08-05سياسي

موفقیت سیاست همسایگی در گرو توسعه و تعمیق پیوندهای چندجانبه میان ایران و ترکیه است


رییس جمهور در دیدار رییس مجلس ملی ترکیه مناسبات ایران و ترکیه را فراتر از مناسبات همسایگی صرف توصیف کرد و گفت: باورها و اعتقادات مشترک، مردم دو کشور را بسیار به هم نزدیک کرده است.

- رییس جمهور در دیدار رییس مجلس ملی ترکیه مناسبات ایران و ترکیه را فراتر از مناسبات همسایگی صرف توصیف کرد و گفت: باورها و اعتقادات مشترک، مردم دو کشور را بسیار به هم نزدیک کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور ظهر امروز پنجشنبه در دیدار مصطفی شنتوپ با اشاره به اینکه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در دوره پیش رو گسترش حداکثری روابط در عرصه های مختلف با کشور دوست و برادر ترکیه است، افزود: تهران و آنکارا توان و ظرفیت های بسیار مناسبی برای گسترش همه جانبه روابط دارند و ارتقای سطح تعاملات آنها می تواند همکاری های دو کشور در عرصه منطقه ای و بین المللی را نیز به طور موثرتری به پیش ببرد.

رییس جمهور کشورمان با اشاره به اولویت سیاست همسایگی در سیاست خارجی دولت جدید، گفت: موفقیت سیاست همسایگی مستلزم توسعه و تعمیق پیوندهای چندجانبه میان ایران و ترکیه است.

مصطفی شنتوپ رییس مجلس ملی ترکیه نیز در این دیدار با ابلاغ تبریک و آرزوی موفقیت خودش و رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه به مناسبت آغاز فعالیت آیت الله ریی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت سیاست همسایگی در گرو توسعه و تعمیق پیوندهای چندجانبه میان ایران و ترکیه است

موفقیت سیاست همسایگی در گرو توسعه و تعمیق پیوندهای چندجانبه میان ایران و ترکیه است