مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 10:152021-08-05سياسي

وعده های نماینده جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان


نماینده جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان وعده داد: در جایگاه نمایندگی ولی فقیه در استان، رویکردی فرامنطقه ای و فراجناحی و همراه با عدالت محوری داشته باشد.

- ایسنا/سمنان نماینده جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان وعده داد: در جایگاه نمایندگی ولی فقیه در استان، رویکردی فرامنطقه ای و فراجناحی و همراه با عدالت محوری داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی در آیین معارفه خود و تودیع نماینده پیشین ولی فقیه در استان با تقدیر از تفقد و اعتماد مقام معظم رهبری به وی اظهار کرد: امیدوارم دعای معظم له برای توفیق در حق بنده مستجاب شود.

نماینده جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان ادامه داد: امیدواریم رهرو شهدای والامقام، شهدای محراب، مخصوصا شهدای استان و مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باشیم.

وی همزمانی معارفه خود با تغییر و تحول در دولت و شروع به کار دولت جدید را به فال نیک گرفت و افزود: باید همه در راستای خدمت به مردم و نظام اسلامی تلاش کنیم.

امام جمعه جدید سمنان با تجلیل از خدمات آیت الله شاهچراغی در دوران نمایندگی ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: در مورد منزلت و جایگاه حضرت آیت الله شاهچراغی در پیشگاه حضرت آقا همین بس که پیام مقام معظم رهبری در پذیرش استعفای ایشان بسیار بی نظیر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های نماینده جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان

وعده های نماینده جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان