مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 10:102021-08-05سياسي

بوژمهرانی سرپرست شهرداری اصفهان شد


اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در شروع فعالیت خود علیرضا بوژمهرانی را تا زمان تأیید نهایی شهردار آینده، به عنوان سرپرست شهرداری اصفهان   انتخاب کردند.

- ایسنا/اصفهان اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در شروع فعالیت خود علیرضا بوژمهرانی را تا زمان تأیید نهایی شهردار آینده، به عنوان سرپرست شهرداری اصفهان   انتخاب کردند.

دومین جلسه علنی شورای ششم شهر اصفهان امروز (پنج شنبه_ 14 مردادماه) با دستور انتخاب سرپرست شهرداری و تعیین حوزه اختیارات وی برگزار شد.

اعضای منتخب شورا در این جلسه با 11 رأی از 12 رأی علیرضا پوژمهرانی را به عنوان سرپرست شهرداری تا زمان تأیید نهایی شهردار آینده اصفهان انتخاب کردند.

ریس شورای اسلامی شهر اصفهان در این جلسه، اظهار کرد: ما از امروز عضو شورای شهر اصفهان، شهر شهیدان، شهر شیخ بهایی و علامه مجلسی و دیگر عالمان و دانشمندان برجسته، شهر ارادتمندان به معصومین، شهر ایثارگران و شهر زندگی، زنده رود و بی زاینده رود هستیم.

محمد نورصالحی با اشاره به اینکه به فرموده مقام معظم رهبری، اصفهان مرکز نورافشانی جهان اسلام بوده و باید ادامه پیدا کند، گفت: باید بدانیم در چنین شهری خدمت خواهیم کرد و تلاش کنیم به شعارهایی که در زمان انتخابات مطرح کردیم و در راستای جبران مواردی که اعتقاد داشتیم در شهر خالی است، عمل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوژمهرانی سرپرست شهرداری اصفهان شد

بوژمهرانی سرپرست شهرداری اصفهان شد