مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 09:452021-08-05سياسي

مشاغل کوچک صنعت را متحول می کنند


نماینده مردم آبادان در مجلس، تولیدکنندگان را نوک پیکان اشتغال و اقتصاد کشور دانست و گفت: مشاغل کوچک، صنعت ما را متحول می کنند و نرخ بیکاری را کاهش خواهند داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد مولوی ظهر امروز پنجشنبه در نشست با صنعتگران و با اشاره به مشکلاتشان ناشی از دوگانگی سازمان منطقه آزاد اروند و اداره صنعت و معدن استان خوزستان اظهار کرد: یکی از معضلاتی که ما سالیان سال نه تنها در حوزه صنعت بلکه در حوزه مدیریتی گرفتار آن هستیم، مسئله دوگانگی این دو نهاد است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی افزود: هدف از این نشست هم اندیشی است که امید می رود جمع بندی این نشست با وزیر جدید مطرح شود تا برخی از مشکلات زیرساختی در اسناد بالادستی حل شوند؛ همچنین در این نشست تولیدکنندگان پیشنهادهای خوب و جامعی را ارائه دادند که باید در برنامه هفتم توسعه آنها را پیش بینی کنیم.

وی تصریح کرد: امروز یکسری موارد و موضوعاتی مربوط به مشکلات صنعتگران مطرح شد که مربوط به دستگاه های اجرای شهرستان یا استان است که امید می رود با پیگیری بتوان آنها را رفع کرد.

مولوی، تولیدکنندگان را نوک پیکان اشتغال و اقتصاد کشور دانست و یادآور شد: حمایت از تولیدکننده در بخش های مختلف نیاز ضروری ما است چرا که مشاغل کوچک، صنعت ما را متحول می کنند و نرخ بیکاری را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاغل کوچک صنعت را متحول می کنند

مشاغل کوچک صنعت را متحول می کنند