مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 09:452021-08-05بين الملل

پروژه جدید تل آویو برای اخراج فلسطینی ها از کرانه باختری و قدس


یک روزنامه رژیم صهیونیستی از طرح جدید این رژیم برای اخراج شمار بیشتری از خانواده های فلسطینی از کرانه باختری و قدس و تصاحب اراضی و املاک آنها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی نوشت که دولت اشغالگر اسراییل در حال اجرای پروژه ای برای اخراج  خانواده های فلسطینی بیشتر از کرانه باختری و قدس اشغالی است.

به نوشته العربی الجدید ، این روزنامه در شماره امروز خود (پنج شنبه - 5 آگوست)، نوشت که هیأت مدیره بنیاد صندوق قومی امروز، طرح ثبت هزاران معامله خرید املاک و زمین را تصویب می کند.

به ادعای این بنیاد، اسناد اراضی و املاک مذکور به  قبل از 1948 در قدس اشغالی و بعد از جنگ 1967 در کرانه باختری باز می گردد.

بنا بر این گزارش، ثبت این معاملات می تواند به اخراج شمار بیشتری از خانواده های فلسطینی از منازلشان در قدس به این بهانه که در اراضی یهودیان ساخت وساز کرده اند، منجر شود.

به اعلام هآرتص، بنیاد مذکور 530 معامله در کرانه باختری و 2050 معامله دیگر در قدس را ثبت خواهد کرد و این امر به اداره اراضی اسراییل این حق را خواهد داد که خانواده های فلسطینی ساکن این مناطق را اخراج کند.

برخی از این املاک در محله های الشیخ جراح و بیت حنینا واقع شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه جدید تل آویو برای اخراج فلسطینی ها از کرانه باختری و قدس

پروژه جدید تل آویو برای اخراج فلسطینی ها از کرانه باختری و قدس