مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 09:452021-08-05سياسي

آیت الله رییسی: افغانستان جایگاه بالایی در سیاست خارجی ایران دارد


رییس جمهور در دیدار اشرف غنی، گفت: از نظامی که حقوق تمام اتباع افغانستان از جمله اقلیت ها در آن حفظ گردد، حمایت می کنیم و همسایه ها به ویژه افغانستان جایگاه بالایی در سیاست خارجی ما دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، محمداشرف غنی ، رییس جمهور افغانستان با آیت الله سید ابراهیم رییسی ، رییس جمهور کشورمان، دیدار و گفت وگو کرد.

ارگ ریاست جمهوری افغانستان اعلام کرد که این دیدار پیش از ظهر روز پنج شنبه، چهاردهم مرداد انجام شده و هردو طرف در مورد گسترش همکاری ها و روابط میان دو کشور، بحث و تبادل نظر کرده اند.

رییس جمهور کشورمان در این گفت وگو، بر تداوم حمایت ایران از دولت افغانستان و تلاش ها به منظور اجماع منطقه ای برای صلح، تاکید کرد.

رییسی حمایت خود از مردم افغانستان برای حفظ جمهوریت و دستاوردهای گذشته را ابراز کرد.

رییس جمهور کشورمان، گفت: از نظامی که حقوق تمام اتباع افغانستان از جمله اقلیت ها در آن حفظ گردد، حمایت می کنیم و همسایه ها به ویژه افغانستان جایگاه بالایی در سیاست خارجی ما دارند.

اشرف غنی، نیز در این دیدار از کمک و همکاری ایران در عرصه های مختلف به افغانستان، ابراز امتنان کرده و بر همکاری های مشترک اقتصادی و گسترش مناسبات میان دو کشور تاکید کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رییسی: افغانستان جایگاه بالایی در سیاست خارجی ایران دارد

آیت الله رییسی: افغانستان جایگاه بالایی در سیاست خارجی ایران دارد