مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 09:402021-08-05سياسي

کارگشایی جهاددانشگاهی در بدنه بسیج/آموزش ها اشتغال محور باشند


رییس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس به ظرفیت های جهاددانشگاهی اشاره کرد و گفت: نقش تسهیل گری و شفاف سازی که جهاددانشگاهی دارند، - ایسنا/فارس رییس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس به ظرفیت های جهاددانشگاهی اشاره کرد و گفت: نقش تسهیل گری و شفاف سازی که جهاددانشگاهی دارند، بسیار می تواند در بدنه بسیج کارگشا باشد.

احمدرضا قاسمی، پنجشنبه 14 مردادماه در دیدار با رییس جهاددانشگاهی استان فارس که به مناسبت فرا رسیدن ایام سالروز تأسیس این نهاد برگزار شد، خواستار هم افزایی بیشتر نهادها و مجموعه های علمی برای رشد و توسعه کشور شد و گفت: متأسفانه هنوز نتوانستیم هم افزایی در حوزه علمی ایجاد کنیم.

وی با اشاره به تغییر دولت و شوراها ابراز امیدواری کرد: با ظرفیت دولت، مجلس و شوراها بتوان در این حوزه اتفاقات خوبی رقم زد به خصوص در استان فارس که ظرفیت های متعددی دارد.

قاسمی ادامه داد: هر چند دانشگاه های ما از سمت آموزشی صرف به سمت دانشگاه های کارآفرین حرکت می کنند اما این حرکت بسیار کند و لاک پشتی است یعنی حرکت به تناسب توسعه علم و پیشرفت در حوزه تکنولوژی نیست و باید در جاهایی این سرعت بیشتر شود.

رییس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس به ظرفیت های جهاددانشگاهی اشاره کرد و گفت: نقش تسهیل گری و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگشایی جهاددانشگاهی در بدنه بسیج/آموزش ها اشتغال محور باشند

کارگشایی جهاددانشگاهی در بدنه بسیج/آموزش ها اشتغال محور باشند