مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 09:302021-08-05سياسي

تعامل مطلوب اعضا عامل موفقیت شوراهاست


فرماندار لامرد از اعضای شورای ششم لامرد خواست تعامل درونی بین اعضا در اولویت خود قرار دهند و از مسائل حاشیه ای بپرهیزند.

  - ایسنا/فارس فرماندار لامرد از اعضای شورای ششم لامرد خواست تعامل درونی بین اعضا در اولویت خود قرار دهند و از مسائل حاشیه ای بپرهیزند.

  حسین شبانی نژاد فرماندار لامرد در مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر لامرد که پیش از ظهر امروز پنجشنبه برگزار شد ضمن تبریک به اعضای جدید شورای شهر اظهار داشت: مشارکت 74 درصد مردم لامرد در انتخابات 28 خرداد و همچنین استقبال بالای کاندیدا در همه شهر ها و روستاها که منجبر به برگزاری انتخابات در همه شهر و روستاهای شهرستان شد در استان فارس بی نظیر بود و حماسه آفرید.

فرماندار شهرستان لامرد از اعضای شورا خواست که تعامل درونی بین اعضا در اولویت کار خود قرار دهند و تاکید کرد: به شدت از مسائل حاشیه ای بپرهیزید، ابتدا تعامل درون شورا و بین اعضا و سپس تعامل با همه دستگاه های اجرایی و مراکز صنعتی و نهاد ها در دستور کار خود قرار دهید.

وی افزود: درب شورا همیشه به روی مردم باز باشد چرا که شما مدیون و وامدار مردمی هستید که به شما اعتماد کرده و نباید از هیچ فرصتی برای خدمت به مردم غافل شوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل مطلوب اعضا عامل موفقیت شوراهاست

تعامل مطلوب اعضا عامل موفقیت شوراهاست