مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 09:252021-08-05سياسي

همکاری آموزشی و علمی محور رایزنی وزرای آموزش روسیه و آسیای مرکزی


وزرای آموزش کشورهای روسیه، قرقیزستان، ازبکستان و تاجیکستان در مورد توسعه همکاری های آموزشی، اجتماعی و کمک های بشر دوستانه تبادل نظر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، بولات بیک کوپشف وزیر آموزش و فرهنگ قرقیزستان به صورت ویدئو کنفرانس با سرگیی کراوتسوف وزیر آموزش و پرورش فدراسیون روسیه  و محمد یوسف امامزاد وزیر آموزش و علوم تاجیکستان، شیرزاد شرماتوف وزیر آموزش ازبکستان دیدار و گفت و گو کرد.

 در این ملاقات ویدئویی، طیف وسیعی از موضوعات آموزشی و علمی و همکاری های بشردوستانه و اجتماعی بین کشورها مورد بررسی قرار گرفت.

کوپشف در سخنرانی خود ضمن خوش آمد گویی خاطرنشان کرد که قرقیزستان دائماً در تلاش برای بهبود و گسترش همکاری در زمینه آموزش و علم بین کشورهای برادر است.

وی آمادگی کشور خود را برای تعامل و فعالیت در زمینه های اولویت دار مانند ارزیابی محتوا و کیفیت آموزش ، آموزش فرهنگی جوانان ، آموزش مشترک کارکنان آموزشی، سازماندهی و اجرای همکاری های مشترک آموزشی و علمی اعلام کرد.

 پس از این دیدار ، طرفین توافق کردند که چنین جلساتی را به منظور توسعه و گسترش بیشتر همکاری ها بین دو کشور به صورت مداوم برگزار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری آموزشی و علمی محور رایزنی وزرای آموزش روسیه و آسیای مرکزی

همکاری آموزشی و علمی محور رایزنی وزرای آموزش روسیه و آسیای مرکزی