مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 09:252021-08-05بين الملل

رایزنی وندی شرمن با وزیرخارجه دولت سایه میانمار


معاون وزیر امور خارجه آمریکا با یکی از نمایندگان دولت میانمار در تبعید گفت وگو کرد؛ این نخستین ارتباط اعلام شده میان یکی از مقامات ارشد آمریکا و دولت رقیب برای ژنرال های میانماری است که دولت منتخب دموکراتیک در میانمار را سرنگون کردند.

- معاون وزیر امور خارجه آمریکا با یکی از نمایندگان دولت میانمار در تبعید گفت وگو کرد؛ این نخستین ارتباط اعلام شده میان یکی از مقامات ارشد آمریکا و دولت رقیب برای ژنرال های میانماری است که دولت منتخب دموکراتیک در میانمار را سرنگون کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد، وندی شرمن، معاون وزیر امور خارجه آمریکا با زین مار آنگ که به عنوان وزیر امور خارجه موقت در دولت سایه اتحاد ملی برای میانمار منصوب شده است، صحبت کرد.

دولت سایه اتحاد ملی برای میانمار توسط اعضای دولت منتخب و دیگر مخالفان ژنرال هایی که شش ماه پیش دولتت منتخب دموکراتیک را سرنگون کردند و کشور را دچار آشوب کردند، تشکیل شد.

همزمان با شیوع ویروس کرونا در میانمار و در هم شکسته شدن سیستم بهداشتی این کشور، اقتصاد میانمار در ماه گذشته فروپاشیده و بحران انسانی بدتر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی وندی شرمن با وزیرخارجه دولت سایه میانمار

رایزنی وندی شرمن با وزیرخارجه دولت سایه میانمار