مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 09:102021-08-05سياسي

شهدای آتش سوزی هایقر فیروزآباد تشییع شدند


پیکر مطهر سه تن از شهدای فداکار آتش سوزی اراضی جنگلی منطقه هایقر فیروز آباد با حضور نماینده مردم شهرستانهای فیروزآباد و معاون عمرانی استاندار، - ایسنا/فارس پیکر مطهر سه تن از شهدای فداکار آتش سوزی اراضی جنگلی منطقه هایقر فیروز آباد با حضور نماینده مردم شهرستانهای فیروزآباد و معاون عمرانی استاندار، فارس تشییع و خاکسپاری شد.

در این مراسم با نواختن مارش و ادای احترام نظامی این سه شهید مدافع طبیعت با حضور مردم همیشه در صحنه به زادگاه خود بدرقه شدند.

عبدالحسن صمدنژاد، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس در این مراسم با ابراز تاسف و تسلیت از وقوع این حادثه گفت: طبیعت از مظاهر خلقت و متعلق به همه ارکان جامعه و مهمتر از همه نسل آینده است و این عرصه ها بزرگترین نعمتی است که خداوند در اختیار انسانها قرار داده است.

او با بیان اینکه مدافعان، عاشقان و محافظان طبیعت با همه سختی ها و کمبودها همواره در خط مقدم با شجاعت تمام تا پای جان خود در برابر حفاظت از این عرصه ها ایستادگی می کنند، اظهار کرد: شهدای مظلوم و فداکار این حادثه دردناک نیز با ایستادگی خود نشان دادند همه باید در کنار یکدیگر در حفاظت از عرصه های ارزشمند و نایاب منابع طبیعی تلاش کنیم و ما نیز به عنوان ادامه دهنده راه آنان هرگز اجازه نخواهیم داد خون این شهیدان پایمال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای آتش سوزی هایقر فیروزآباد تشییع شدند

شهدای آتش سوزی هایقر فیروزآباد تشییع شدند