مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 09:002021-08-05اقتصادي

شمار ابتلا به کرونا در آمریکا رکورد زد/ 100 هزار مبتلا در یک روز


در پی جولان گونه دلتا در آمریکا، این کشور بالاترین میزان ابتلای روزانه به ویروس کرونا در شش ماه گذشته را با بیش از 100 هزار مورد ثبت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بر اساس آمار رویترز، در پی جولان گونه کرونای دلتا در آمریکا، این کشور بالاترین میزان ابتلای روزانه به ویروس کرونا در شش ماه گذشته را با بیش از 100 هزار مورد در روز چهارشنبه ثبت کرد.

  داده های رویترز تا روز چهارشنبه نشان می دهد ایالات متحده میانگین بیش از 94 هزار و 819 مورد روزانه را در یک دوره هفت روزه، که افزایش پنج برابری در کمتر از یک ماه را نشان می دهد، گزارش کرده است.

 میانگین هفت روزه دقیق ترین تصویر را از سرعت افزایش موارد گزارش می دهد، زیرا برخی از ایالت ها در آمریکا فقط یک یا دو بار در هفته موارد ابتلا را گزارش می دهند.

دکتر آنتونی فائوچی متخصص بیماری های عفونی ایالات متحده در روز چهارشنبه گفت در هفته های آینده، موارد ابتلا به دلیل نوع بسیار مسری دلتا می تواند دو برابر و به 200 هزار نفر در روز برسد.

وی در یک مصاحبه افزود: اگر یکی دیگر (جهشی دیگر) از راه برسد که دارای قابلیت انتقالِ به همان اندازه بالا باشد، واقعاً ممکن است دچار مشکل شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار ابتلا به کرونا در آمریکا رکورد زد/ 100 هزار مبتلا در یک روز

شمار ابتلا به کرونا در آمریکا رکورد زد/ 100 هزار مبتلا در یک روز