مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 08:552021-08-05اقتصادي

اولین اقدام دولت رییسی برای ساماندهی بازار کار


یک مقام مسئول کارگری ساماندهی نرخ ارز و دلار را جزو برنامه های دولت سیزدهم دانست و تاکید کرد: روابط سیاسی و اقتصادی ما با جهان در معیشت و امنیت شغلی کارگران و بازار کار اثرگذار است.

- یک مقام مسئول کارگری ساماندهی نرخ ارز و دلار را جزو برنامه های دولت سیزدهم دانست و تاکید کرد: روابط سیاسی و اقتصادی ما با جهان در معیشت و امنیت شغلی کارگران و بازار کار اثرگذار است.

فتح اله بیات در گفت وگو با ایسنا، درباره اولین اقدام دولت سیزدهم برای ساماندهی بازار کار و بهبود معیشت نیروهای کار، اظهار کرد: مهمترین دغدغه ای که همواره در بخش کارگری وجود دارد بحث امنیت شغلی و معیشت کارگران است و دستیابی به امنیت و معیشت نیازمند یکسری بسترها و چارچوب ها است که باید به آن توجه ویژه شود.

وی افزود: بحث امنیت شغلی چه در بخش کارگری چه در بخش کارفرمایی به اقتصاد ما گره خورده است.

بی تردید اگر اقتصاد کشور دچار مشکل شود هر دو بخش کارگری و کارفرمایی آسیب می بینند، مخصوصا بخش کارگری که حداقل بگیر هستند و شرایط زندگی آنها به گونه ای است که اگر یک روز سرکار نروند نان شب ندارند.

بیات خاطرنشان کرد: از طرفی بحث قراردادهای شغلی هم مطرح است و باید توجه شود که کارگر امنیت شغلی داشته باشد و قراردادهای او از حالت موقت خارج شود تا با انگیزه و پشتوانه بیشتر به کار و تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین اقدام دولت رییسی برای ساماندهی بازار کار

اولین اقدام دولت رییسی برای ساماندهی بازار کار