مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 08:452021-08-05ورزشي

آغاز فعالیت شوراها در سراسر کشور/ چه کسانی عضو هیئت رییسه شدند؟


فعالیت شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور امروز با برگزاری نخستین جلسه رسمی و مراسم تحلیف آغاز شد؛ اعضای هیئت رییسه و در برخی استان ها سرپرستان شهرداری هم مشخص شدند.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور امروز پنجشنبه چهاردهم مردادماه سال جاری با برگزاری مراسم تحلیف و انتخاب اعضای هیئت رییسه، فعالیت رسمی خود را آغاز کردند.

مراسم تحلیف اعضای شورای اسلامی شهر در مراکز استان ها با ادای سوگند و همچنین در حضور فرمانداران برگزار شد.

در جریان برگزاری جلسه امروز ضمن تعیین روسای شورای اسلامی شهر و اعضای هیئت رییسه در برخی استان ها نیز شاهد انتخاب سرپرست برای شهرداری مرکز استان بودیم.

پیش ازاین در آستانه چهاردهم مرداد و آغاز رسمی دوره ششم شوراهای اسلامی شهر و روستا، وزیر کشور با صدور پیامی ضمن تبریک به منتخبان، اهداف کارکردی نظام شورایی و انتظارات از شوراها را تشریح کرده بود.

رحمانی فضلی در این رابطه گفت: بی شک رشد و توسعه و جایگاه امروزی شهرها و روستاهای کشور در حوزه های متکثر عمرانی، فرهنگی، ورزشی، مذهبی و… را بایستی توأمان مرهون برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر شایسته و بایسته مدیریت دولتی و جامعه بزرگ و منسجم مدیریت محلی کشور به دلیل نقش محوری آنان در تمرکززدایی، چابک سازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت شوراها در سراسر کشور/ چه کسانی عضو هیئت رییسه شدند؟

آغاز فعالیت شوراها در سراسر کشور/ چه کسانی عضو هیئت رییسه شدند؟